Hemma från teatern♥

Hej!

Har just kommit hem från teatern, vi fick spela med dom kläder som vi ska ha på vårt uppträdande super kul.
I skolan har det varit som vanligt, sen efter skolan så gick jag och Anita hem till mig. Vi var bara
inne på våra datorer.

jag har fått en riktigt irriterande sticka i handen som inte går att få ut
och det svider ganska mycket, Nån som har något tips?.
Nu ska jag göra en header till josefine: http://storpuss.se
men innan det så bjuder jag på lite bilder!

                                       Me right now


                                          Anita


               Glömde lägga upp den här bilden från i förrgår kväll.
                                       Ljust hår??
 
                          Efter skolan:  jag,Anita & Jossan


♥Mina kommentarer♥
Postat av: sara

jag menade storpuss.blogg.se

2010-01-27 @ 07:59:27
URL: http://everymoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0