Jobbig dag tycker jag :/

Hej!

Sitter här vid laptopen och bloggar och samtidigt kollar på teve.
Fast jag egentligen borde plugga hehe.... Idag på gympan
när vi skulle byta om så hade jag glömt min tröja så typiskt mig.

Sen på gympan så var det jobbigt, först så skulle vi springa 10 varv
runt hela gympa salen sen skulle vi göra 20 sittups, 20 rygglyft,
20 arm hävningar, 20 upp hopp
och sen skulle vi göra nån evighets
stafett. Jaja jag tyckte iallafall att det var ganska jobbigt.

Nu måste jag göra läxan!♥    Ps: Rubriken rimmar.
 


♥Mina kommentarer♥
Postat av: malin

Ja det låter rätt jobbigt.

Kolla gärna in min och sigrids blogg förresten! :)

2010-01-18 @ 20:43:54
URL: http://malinsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0