Det är FREDAG!

Hej!

Idag är det alltså FREDAG, bästa dagen i veckan tror jag. Vilken är eran favorit dag?
Är jätte hungrig just nu därför tog jag ett glas mjölk och en banan. Idag var inte vår bild
lärare där hon var typ sjuk eller nått, så vi fick ha textil läraren Karin.

När jag skulle gå hem så tog jag och Miko några bilder, här kommer dom:

                             Istappar


                                       Vid skolan


                         Miko som...ööh..ja gör en konstig min.


                     Jag som.........ser ut som en bebis :/


                                    Mer istappar


                         Konstig bild på mig :D

♥Mina kommentarer♥
Postat av: Malin

hehe... stora istappar, se upp så du inte får dem i huvudet :P. HAHA, sara bara bäbis :P .

2010-01-29 @ 16:59:56
Postat av: Malin

Fredagar e bäst, eller fredageftermiddagarna.

2010-01-29 @ 17:01:01
Postat av: sara

svar: tack tack, desamma :) <3

2010-01-29 @ 17:33:06
URL: http://saruah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0