Bio+restaurang+kyla

hej
har nyss kommit hem från stan,
vi gick först på bio och såg
"En julsaga" den var bra. Sen gick vi
på thai restuarangen Koh Phangan
Söder. Det var en väldigt häftig restuarang,
på toalettens väggar var det kapsyler
och kakel blandat
, väggarna mellan toaletterna
var gjorda av öl falaskor. När vi skulle åka hem
så var det svin kallt, det kändes som man
hade is tappar i näsan. Nu ska jag dricka obóy
och kolla på Tv.
Och så köpte jag en tröja och en blomma
som man kan ha i håret och som brosh.

Vid bion!


Alvin och gänget.


Koh Phangan. Inte så fin bild då!


Till höger: det är några steg sen är det än dörr som är målad som
om trappan fortsätter.
 
En liten bro med fiskar vid sidorna.

Fiskarna :D

Fejk ödla.


Toalett dörren.


De bruna är kapsyler!


Flask vägg


Tröjan som jag köpte.


Och blomman.

ByeBye :D


♥Mina kommentarer♥

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0