Shopping with friends!

Hello

Efter skolan så gick jag, Miko och Emelie hem till Emelie för att hon skulle lämna sin
lillasyster. Sen så åkte vi in till stan, först gick vi till åhlens och där köpte jag och Emelie
lösnagla mina gamla är slut. Sen gick vi till H&M (tror jag) för att köpa shorts och en klämma,
vi ska nämligen ha dans show nästa fredag^^. Sen var vi inne på JC och jag köpte ett
halsband. Här kommer bilder:










Jag just nu. Sen gick vi till Burgerking. Jag köpte pomfrites (väldigt hungrig),
Miko köpte Coca Cola och Emelie köpte både coca cola och pomfrites.
Efter de ville Emelie gå till Gina tricot men vi hann typ inte. Sen åkte vi hem
och snart ska jag äta middag.





♥Mina kommentarer♥
Postat av: Matilda

Va fint halsband ;)

2010-02-05 @ 19:34:01
Postat av: mikooo

var inte vi i mcdonalds???? rolig bild!!!

2010-02-05 @ 19:44:03
Postat av: Anonym

var inte vi i mcdonalds???? rolig bild!!!

2010-02-05 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0