Seg dag :C

Hallo!

I morse väckte pappa mig halv sju då åt jag frukost och sen la jag mig och somna om.
När jag vaknade så kändes det som jag hade kräkts (usch) och så hade jag ont i huvudet och
magen. Matte provet gick väldigt bra och det var väldigt lätt.

Imorn så har vi friluftsdag och jag ska åka skridskor (yey) sen efter skolan så ska jag och
Nok  åka till Centrum, vet inte riktigt vad vi ska göra där men men. Just nu sitter jag framför
teven och kollar på "the big bang theory" Just det imorn har jag också dans show.

♥Mina kommentarer♥
Postat av: Anita

SARA!!!!! jag stör mig på att du byter header hela tiden!!!

2010-02-11 @ 21:03:32
URL: http://bluemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0