New design!

Hello

Idag är det Fettisdagen som jag nyss kom på. Jag tycker inte att det är något speciellt med den dagen,
semlor är ändå äckliga och bara massa fett tycker jag iallafall.

Nog med det. I dag så har jag gjort klart min nya design på naglarna, det blev ganska korta eller ja väldigt
korta. Tyvärr så fick jag ingen bra bild just nu och jag hinner inte lägga upp en heller. Jag har liksom
engelska-prov på fredag och har inte börjat än (oops!). Var tvungen att hoppa över teatern bara för att vi
har prov. Ni får se naglarna imorn. 


♥Mina kommentarer♥
Postat av: Linnea!

SV: Haha, nejdå ;) host jag snor din idé någon annan gång host :P <3

2010-02-16 @ 20:53:32
URL: http://pinkmoment.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kolla in min blogg, massa tävlingar, rabatter och just nu vem tycker du ska vinna melodifestivalen? Kika in :-)

2010-03-13 @ 19:56:32
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0