Alla hjärtans dag!♥

Hello!♥

Idag är det ju somsagt ♥Alla hjärtans dag!♥ alltså betyder det att jag fyller 13 imorn.^^
Typiskt att jag fyller år på en måndag! usch å fy.

Förlåt att jag inte har bloggat något idag men jag har varit lite upptagen (säger vi). Jag har varit i Arninge,
och köpte lite kanin - saker till mina små älsklingar♥. Och så har jag varit på H&M och lindex och kollat
runt lite hihi!. Om ni undrar så fixar jag lite med designen på bloggen. Ser lite konstigt ut just nu men snart
blir det bättre.^^

Snart ska jag äta, det blir kyckling med bulgur. Innan det så ska jag hinna med att göra ny nagel design.
Sen kanske jag ska beställa pynt till naglarna från >>Melba<<.


 

Dagens frisyr...eller ja jag tog ut den sen. Haha jag ser ut som "Mimmi pigg".^^




♥Mina kommentarer♥
Postat av: Malin

GRATTIS I FÖRSKOTT!!! :D

2010-02-14 @ 19:17:36
URL: http://malinsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0