Teater

                                                             Hejhej!
               Kommer precis från teatern, de var jätte kul. Vi spelar en pjäs som heter 
                                                   "This is halloween"
              Och det har börjat en ny kille i vår grupp jag kommer inte riktigt ihåg vad han heter.
              Och nu sitter jag vid datorn somvanligt, men jag måste göra läxor nu. Men de är ganska 
              lätt jag har tyskan,engelskan och so men jag orkar inte göra allt idag.Juste vi ska 
              sjunga också. Kram//sara    
                                                             PS: jag älskar mitt nya tema

♥Mina kommentarer♥

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0