Onsdag

Hejsan svejsan idag hade vi inte heller något matte prov vi kommer att ha de nästa vecka jag borde vara nöjd med att ha det nästa vecka men jag ville ha det idag. Vi hade också elevens val och jag har bild såklart vi gör självporträtt på dockor. Sen gick jag hem  idag skulle jag ha dans men jag orkar inte för det gör fortfarande ont i armen+jag orkar inte. Jag skrev ju att jag skulle ta bilder men de blev inte så kanske lite senare. Nu ska jag göra engelska läxan men jag orkar verkligen ingenting idag hoppas jag glömde den i skolan // sara                                                                                                                                                                                                                                                                            Ganska trött                                                                                                                                                    

♥Mina kommentarer♥
Postat av: Malin

nicig bild.

fortfarande ont?

2009-11-18 @ 18:31:29
Postat av: sara

japp men inte så ont som förut idag

2009-11-18 @ 18:40:10
Postat av: mikew

jag har också ont i armen så jag ska inte hellr gå till dansen... rolig bild!!!

2009-11-18 @ 19:11:32
Postat av: sara

varför inte miko

2009-11-19 @ 08:11:08
Postat av: Agneta

Vilket helt underbart inlägg :-) och en så fantastisk bild till. Man får precis kåll på hur du känner det, vilket naturligtvis inte var så roligt...



Ja, det var ju naturligtvis tråkigt med armen och orken, men frågan är: hade du eller hade du inte glömt engelskaboken???

2009-11-19 @ 16:10:47
Postat av: sara

jo de hade jag visst men jag ska göra den idag

2009-11-19 @ 17:45:29

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0