New moon

                                                           Hejhej!
             
Snart ska jag, Isabelle och jossan på bio, vi ska se "New moon" jag vet inte så mycke om twiligt
              men många säger att den är jätte bra. Jag bara väntar på att dom ska ringa. Idag hade vi 
              sovmorgon till 9.20 de var jätte skönt. Sen hade vi SO tråkigt, efter de så hade vi matte 
              och Åse var tillbaka jippi men vi kommer ha provet nästa vecka. Sen hade vi språk  
              Petra är fotfarande sjuk, hoon kommer inte tillbaks förän till jul tror jag. På glosförhöret
              gick de dåligt jag fick 9/12 men jaja jag hade ju inte hunnit öva så mycke ändå. sen hade vi musik,
              svenska. Hejdå!!// sara
                                           
                                          

♥Mina kommentarer♥
Postat av: Jessica.♥

varför har du skrivit lunch? :S <3 :)

2009-11-26 @ 17:37:39
URL: http://bessebulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0