Dans snart!

                                                           Hejsan 
        Idag har väl varit som vanligt vi har haft elevens val och de var kul. 
        jag undrar verkligen när vi kommer ha vårt prov för Åse är fortfarande sjuk
         och på planeringen å står de att vi ska ett till prov nästa vecka och vi
        har inte haft provet som vi ska ha som är innan. På NO hade vi förhör och de 
        gick jätte bra och de var inte svårt. Snart ska jag på dans med Anita, Miko och                                 
        Emelie, men jag ska äta först så hejdå! 


                         
           Kram sara   
                          
      
  
      

♥Mina kommentarer♥

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0