Bloggen fixad!

Hej!
Idag skulle vi haft matte prov men åse-båse var sjuk så fick göra provet nån annan dag(yes). Sen efter skolan så gick jag,Anita och Miko hem till mig och fixade min bloggis! men nu som ni har märkt så har den lila blommor i bakrunden, men tyvärr funkade det inte så bra att lägga upp en header. 

 Här är en bild som Anitis tog på mig <3


♥Mina kommentarer♥
Postat av: Jag

Hoppsan nu har jag ändrat bakgrunden igen snart kanske jag ändrar igen!?

2009-11-17 @ 18:22:24
Postat av: Jessica.♥

Hejhej!



Va fiin den blev! Men den var fiin innan också!

2009-11-17 @ 18:50:28
URL: http://bessebulan.blogg.se/
Postat av: jag

Tck<3

2009-11-17 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0