Today♥

              Hej!
            
            
            Kom hem för ett tag sen vi hade nyss gympa med Pia, fast hon är inte 
            våran riktiga gympa lärare. Hon är vikarie för Petra som är sjuk
            och hon är as jobbig. På slöjden så gjorde jag klart mitt armband
            (macramé). Juste vi fick tyska glosor som jag ska öva på snart +
            att vi har SO-prov på fredag, så nu ska jag göra mina läxor.HEJDÅ 
                            
                                         Jag idag :)
           
                            
                                      PS: den lila gjorde jag idag :-)

♥Mina kommentarer♥
Postat av: Olivia

sv: Tack detsamma :)

2009-12-07 @ 19:44:16
URL: http://oljivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0