Nu har jag städat

Hejhej
jag har varit lite upptagen efter skolan,
jag har nämligen städat. Jag hade
väldigt stökigt men nu är det rent. I skolan
så var det som vanligt på idrotten så skulle vi göra
sammarbets övningar, såklart så får jag skratt anfall
HAHA...hade lust. På  SO så fick vi tillbaka våra prov och så
fick vi kolla på " Ratatouille"
jag fick inte så bra på provet
men jag fick godkänt. Jag är ganska spänd på
det nya avsnittet av Andra avenyn, jag missade
liksom det förra så jag såg de på datorn igår
och de var jätte bra, jag vill bara se nästa och det börjar
klockan nio.
ByeBye


♥Mina kommentarer♥
Postat av: Sassa

Svar; härligt! jadå ;D

2009-12-15 @ 17:17:50
URL: http://sweetsassaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0