"Nobelfest"

Hej:D
Jag kommer just från den så kallade "nobelfesten"
Man fick kavaljer nån slags partner. Maten var väl okej,
förätt: nån slags soppa. Varmrätt:kyckling med potatis.
Efterrätt: Paj med vanilj sås. vi hade bara SO och matte som
första lektioner och vi fick sluta direkt efter lunchen. Sen gick jag och
Anita hem till mig för att hon skulle vänta på ett sms lite onödigt men aja.
Här är lite bilder:D

                              Innan skolan:D                                                                                 


                               I skolan:D                                                                             

                    Efter nobel lunchen. Här är en bild på jossan                                                           
                      En bild på mig hehe...
  

                 
                            Jossan poserar


   
                       En bild på mig och anita

              Jag på väg hem:D

♥Mina kommentarer♥
Postat av: Linnea!

Fina bilder! =)

Puss!

2009-12-10 @ 18:19:35
URL: http://pinkmoment.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

söta!

2009-12-12 @ 11:43:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0