Lördag JA!!

Hejhej
Idag skulle jag ha träffat mina kusiner och min mammas faster
men mamma är fortfarande sjuk så det blev inte så.
Min kompis ville att vi skulle träffas men det skulle bli så kort tid
så vi bestämde att vi ska sova över måndag-tisdag.
Sen ringde Anita och vi gick till ICA och köpte lite godis mums...
sen gick vi hem till henne men hon ville att vi skulle gå till några killar.
Först så orkade inte jag men men vi gick ändå men då kollade
dom på film, så vi gick till Nok och spelade
"guitar hero" sen kollade vi på film sen ringde pappa för han skulle
skjutsa mig hem. Nu ska vi äta middag det blir typ laxmacka.
ByeBye

jag vid datorn =)


♥Mina kommentarer♥

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0