Lite julstämning

Hejhej
Jag har inte gjort något inlägg eftersom jag sitter så mycket framför datorn
så fick jag inte vara inne på en lång stund.
Idag har jag städat på mitt rum igen hehe...jag är nämligen
usel på att hålla det rent. I morgon kommer min kompis Malin hem
till mig alltså hon ska sova över och det är jätte
kul, sist jag träffade henne var i somras för hon bor en bit bort.
Idag har pappa köpt en gran som vi har pyntat nyss. 

Jag som pyntar lite :D


Lite vinter bilder från vår balkong
 


♥Mina kommentarer♥
Postat av: mikew

fina bilder... du en tomte!!!

2009-12-20 @ 18:00:11
Postat av: jossan

gud va mysigt asså XD

2009-12-20 @ 18:42:23
URL: http://storpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0