Lång eftermiddag

Hejhej
Jag var ju somsagt i centrum med Anita och Miko.
Jag köpte en rosett och lösnaglar till imorn.
Först så skulle vi träffas på "Bodals livs" där vi sen skulle ta
bussen till centrum. När vi kom dit blev jag plötsligt
rädd för hala trappor...?
Sen så efter vi hade köpt lite saker så skulle vi
träffa Nok(bästis) som bjöd oss på pizza.
När vi hade ätit så skulle vi därifrån och då blev Nok lite
agresiv alltså inte våldsam men hon började plötsligt kasta snöbollar
på oss HAHA...
Sen gick jag Anita och Miko hem till Anita men vi skulle
egentligen till "Nova" men det blev inte så det
blev lite krångligt så vi satt vi datorn. Sen gick jag och Miko
hem alltså hon gick till sig och jag till mig och nu sitter jag här
vid datorn igen. Har inte så mycket att säga
ByeBye

                                                                         
 Miko till vänster och Anita till höger!
                                                                   
Jag hehe...
 
 Rosetten som jag köpte.
 
Våran pizza som Nok bjöd oss på.

Anita och hennes pizza bit

 
 Jag och min bit.
 
 Efter pizzerian.
 
 Miko och Nok
 
 Lite udda bild.
 
 Lite hotad av Anita HAHA...
 
 Me and my best friend Nok
 
 Vackert med snö eller vad tycker ni?


♥Mina kommentarer♥
Postat av: mike

gullig apa alltså anita...

2009-12-18 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0