Idag har jag...

                                                                    Hejhej
                          Idag har jag varit hemma ensam med min brorsa, och jag har gjort
                                                 1. ätit frukost
                                                 2. bloggat
                                                 3. Tittat på TV
                                                 4. lyssnat på musik
                                                 5. Gjort rent i kanin buren
                                                 6. städat
                               ja, de är vad jag har gjort idag. Vad har ni gjort idag?? 
                     Your generated text image                                                                         


♥Mina kommentarer♥
Postat av: jozzan (josefine)

jag bara undrar hur man lägger till ett inlägg

2009-12-05 @ 21:57:55
URL: http://storpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0