Julhandlat :)

                                                      Hejhej!
        Har just kommit hem från stan, jag var där med Anita, Linnea och Miko.
         Vi julhandlade massa saker, men jag kan tyvärr inte säga vad jag har köpt
        för då kommer min brorsa  bara gå in och kolla. Idag var jag i skolan som vanligt 
        och vi hade engelska-prov och de gick ju bra. Ikväll ska jag se på idol och  inte göra 
        så mycket. Ojoj glömde att skriva att det har börjat en ny tjej i vår klass som 
        heter Malika men hon började i tisdags, och efter jul ska det börja två tjejer till
        men jag vet inte vad dom heter aja Hejdå!!  (har jätte ont i fötterna efter ha gått i stan)
                                          
                                                                          
                                  

♥Mina kommentarer♥

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0