Fortfarande i skolan

Hejhej
Sitter i kvar i skolan för att jag ska kolla på
när Anita övar på piano. Så det är anledningen.
I morse så hade vi mentorstid ganska tråkigt
vi skulle skriva i våra logg böcker.
Sen hade vi språk(tyska)
inget specielt, sen hade vi slöjd(textil)
sista gången så var vi var tvungna att städa
sy maskinerna(blää)
På idrotten så var jag, Miko och Anita
inte med för att dom hade glömt kläder och
jag är förskyld väldigt irriterande.
Och nu sitter jag och Anita vid datorna i
vårt klassrum och väntar.
Nu orkar jag inte skriva mer, gör nog ett
till inlägg när jag kommer hem:-D
ByeBye


♥Mina kommentarer♥
Postat av: Anita

Du gick ju...

2009-12-14 @ 16:30:34
URL: http://bluemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:>

Ditt namn:
"Kom ihåg mig?"

Din e-postadress: (bara jag som ser!)

Har du också en blogg?:

Komentera här:

Trackback
RSS 2.0